Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 mei 2011

Morgen....Spannend....

Niet te doen !
De zenuwen gieren door mijn lijf als bij een examen !

Ik bekeek het parcours van de Ladies Fun Ride- Oudenaarde van morgen en krijg echt schrik . 't Is ook de eerste keer dat we met de Rome-ladies samen fietsen, ik ben er ni gerust in !
Wat als die Ronde Van Vlaanderen-bergskes te zwaar voor me zijn.?..en die  kassei....
stel dat ik rechtsta en moet uitklikken op den bergop ? of ni tot boven geraak ? 
wat is nu het best bergop : al zittend op klein vitesse of rechtop en iets zwaarder trappen ....
ik twijfel aan al mijn fietscapaciteiten ....
Geloof het of ni maar ik ben vandaag de Putberg ( = bergske met kasseien ) een paar keer na mekaar gaan op (en af ) rijden om mijn zelfvertrouwen terug te vinden want dat is al 2 dagen goed verstopt.

Zouden de anderen nu ook wat stress hebben ?

Buurman Pol gaat morgen de 20 km van Brussel lopen, had ik dat ook maar als perspectief genomen....
dat is ten minste overzichtelijk èn je moet de anderen niet volgen....
allé toch zo niet....
Alhoewel, hij heeft een kleine blessure, hopelijk gaat het goed !
 Succes aan alle 20km-brusselaars morgen !

en ik,  ik verman me : ga nu patatjes enzo eten, daarna rusten, rusten, en morgen ga ik proberen een ware Rome-ladie te zijn !
Jullie horen het resultaat 's avonds....als ik nog pap kan zeggen !

Vera


1 opmerking:

  1. Vera, je hebt dit schitterend gedaan!!!! Niet zo onzeker zijn hoor! Bij ons zouden ze zeggen: ge zijn ne bèèèèr!!!
    tot morgen,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen