Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 mei 2011

pech

Pech...voor mij, maar vooral ook voor AM .

Anne-Marie is een Feels*-fietsvriendin die beloofde wekelijks met mij op vrijdagavond een trainingske te doen, we deden het slechts 2 keer en een ontsteking in haar schouder (iets waar ze vaker last van heeft)zorgt ervoor dat ze deze week met haar hand niet eens tot aan haar stuur geraakt, dus pech : vooral voor haar maar ook een beetje voor mij.
Deze week hebben we het wel goed opgelost : zij reed met de auto op 2 kwartier naar Overmere, ik met de fiets op 5 kwartier. Haar nicht heeft een taverne in de buurt van  het Donkmeer en daar aten we wat ( en kletsten we wat :-) ) en reden apart weer terug. Zij had een verzetje na een vreselijke zit-stil-week en ik had mijn trainingske !
Super!
Hopelijk is het snel weer beter.


* Feels staat voor Females on Wheels
een wielertoeristenclub, exclusief voor vrouwen,
die ik samen met een paar Irongirls-vriendinnen heb opgericht en die nu al meer dan 30 officiele leden heeft!


Vera

1 opmerking:

  1. veel beterschap voor Anne-Marie!
    zeg, zo zie ik dat ook zitten om jou met de trainingen te helpen. jij met de fiets, ik met de wagen en dan ergens afspreken. moet lukken hé?

    BeantwoordenVerwijderen