Totaal aantal pageviews

vrijdag 3 juni 2011

Koolhydraten

Morgen Tour de Namur : de grote test : meer dan 100 kilometers met vertrek en aankomst aan de citadel van Dinant, ongekende collekes, zoiets deed ik nog nooit dus ik ben best wat zenuwachtig, en
 ...dus : Ja, koolhydraten beheersen deze avond het menu : pasta met bonen in tomatensaus , met wat sojaroom in...rucola uit den hof erover gesnipperd voor extra ijzer.
Vooraf wat cashewnoten , lightkaas en een glaasje rode wijn.
Alles doorspoelen met een halve liter spa bruis, misschien neem ik sebiet ook nog een klein hoeve-ijsje.

Ik heb het bestudeerd en berekend : dit menuutje zou alles in zich moeten hebben wat nodig is.
Ik kookte extra pasta en neem de rest morgenvroeg als ontbijt met suiker. Ik maak ook boterhammekes klaar met boter en confituur....

ben ik goe bezig ?

Tigra

2 opmerkingen:

  1. Lieve tigra,

    Ongelooflijk hoe jij dag in dag uit toeleeft naar deze rit. Maar ook al doe je behoorlijk wat inspanningen zoals letten op je voedsel, trainen, altijd doe je het met de volle goesting en zie ik een glimlach op je gezicht.

    Het is een plezier om je bezig te zien en je doet dat uitstekend!
    Wij leven zeker en vast met je mee en steunen je volop!

    Groetjes L.

    BeantwoordenVerwijderen