Totaal aantal pageviews

maandag 18 juli 2011

aftellen

Het is echt aftellen nu....het vertrek is minder dan 2 weken nu...trainingen afbouwen....
Ik ga nu "supercompenseren" ! Cool ! Klinkt goed .

Wat minder op de fiets geeft wat meer tijd voor huis, tuin en kid(s), maar ik mag niet teveel tijd hebben om te denken want dat geeft toch wat stress, dus deed ik vanavond de koppeltraining van de Irongirls mee.
Zwemmen en lopen was een paar weken geleden maar dit deed echt deugd. Ook aangenaam was het om weer eens in groep te trainen, ècht, dat heb ik gemist en daar heb ik weer veel zin in. Ik ben vaak alleen gaan fietsen , zal dat ook deze laatste weken nog een paar keer doen en al geniet ik er vaak van , alleen is het toch anders toekomen. In groep beleef je die helling, die spurt, die wind tegen, de aankomst ... altijd wat intenser.

Fietsen is een eenzame sport...
behalve als je in groep naar Rome fietst natuurlijk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten