Totaal aantal pageviews

dinsdag 26 juli 2011

nog 4 keer slapen

Hoe dichter het komt, hoe meer ik er in geloof, en blijkbaar geloven der ook veel in mij !
Joost van HLN belde vandaag ook nog eens, we deden een telefonisch intervieuw en ook hij heeft het vertrouwen dat ik dit aankan en straffer nog : ik begin het zelf te geloven.
Geen negatieve gedachten meer over te zware cols, mistrals, de oudste, traagste en derg. maar heerlijke ritjes langs glooiende heuvels en wervelende landschappen met soms zelfs een zeebriesje , samen met een groepje dappere meiden die weten dat gezonde borsten belangrijk zijn ...Die gedachten overweldigen me en doen me heel erg uitkijken naar deze superonderneming !
Van de vrijdagmarkt naar het colosseum : wat een verhaal zal dit worden ..............!!!

2 opmerkingen: