Totaal aantal pageviews

dinsdag 10 mei 2011

pers

klik, klik, klik,.....flits, flits....
niks voor mij dat poseren....
ook niet dat voorstellen, microotje vastnemen....maar, het hoort er blijkbaar bij,
bij zo'n evenement....

Francesca was er , 8 van de 10 Rome-dames waren er, de pers was er , stad Gent was goed vertegenwoordigd, Angélique en Evelyne waren er èn waren goed voorbereid ...alles voor een geslaagde persvoorstelling. Dus dat was eigenlijk super .
Alleen : fotoshoot.... tis niet mijn ding....zeker niet in die week van de maand ( veel vrouwen begrijpen wat ik bedoel....) , door de route nog duidelijker te maken zijn de zenuwen alleen maar meer gespannen èn : oeps ....Jura, Alpen , Vogezen ....? ik moet hier weg...gaan trainen...dit haal ik nooit.

Na een eerste fotosessie was ik al wat kalmer, tot de individuele voorstelling begon : hoe kan ik mijn motivatie vertellen... ( grote familie, 6 zussen waarvan 2 borstkanker gehad....+ Feels ( females on wheels) opgericht, vrouwelijke wielertoeristenclub....die combinatie was dè motivatie om me in te schrijven voor een verhaal als dit)...
zonder emotioneel te worden

tis me min of meer gelukt ...en ook de verhalen van de anderen maken me nog bewuster van de noodzaak van dit project.
Super dat Heidi, de oprichtster van Think Pink er ook is en ons ook haar verhaal doet.
Dappere madame, van mij mag ze ook mee :-)

daarna weer naar het werk ...back to reality.....

maar dit hele gedoe is mééér dan vertrokken

Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten