Totaal aantal pageviews

woensdag 1 juni 2011

Ternat

hey hey hey
Ternat steunt me !
De gemeente heeft een plaatsje op de wekelijkse markt voor me voorzien en op zo'n feestdag, met dit weer belooft dat voor veel volk te zorgen !
Ik ga er kilometerkes verkopen (vanaf 5 euro krijgt ieder een Think Phink-pin)
en Pink-cavatjes voor 3 euro.
Heb vandaag veel geknutseld en konijnenkooitjes omgetoverd in reclame-standaards, het weer zit mee , dus dat belooft.
Ik hoop morgen heel Ternat zover te krijgen dat de kilometerkes gesponsord zijn èn natuurlijk ook dat elke vrouw zich weer eens extra zorgen maakt om haar borstjes en daar regelmatig de juiste stappen voor onderneemt.
Komen jullie morgen  ook eens langs ?
Affligemcafé Ternat sponsort dit marktkraampje en heeft de cava al koud staan, ik moet hem morgen alleen nog het juiste kleurtje geven !met mijn Feelsploegje !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten