Totaal aantal pageviews

maandag 20 juni 2011

tri Brugge

Ondertussen zijn we weer een weekje verder....
 met de nodige trainingen....
of mag ik den triathlon van Brugge geen training noemen ?
toch zag ik het een beetje zo want me opladen om dat er toch nog tussen te doen ;  tussen de trainingen, sponsoracties èn het gewone leven ( ja, ook nog kids met examens , alhoewel het hen minder lijkt te deren dan mij :-) ) , kon alleen als ik me oplegde het als een training te zien, zeker toen er 7 beaufort voorspeld werd.
En, het was eigenlijk weer supertof, een belevenis !
het fietsen was heel aangenaam en liep vlot ,
eindtijd weer wat verbetrerd, dus ik ben tevreden en zeg nu het zwemmen een tijdje vaarwel en ga me focussen.
Focussen is iets wat ik ook echt nodig heb om mijn projectjes tot een goed einde te brengen, om intensiever te trainen, me met voeding enzo bezig te houden...
om me te wapenen....
ik dank alvast coach Dirk want vooral de volgende weken zijn zijn tips goud waard en doe ik graag wat hij voorstelt.
Morgen begin ik aan zwaardere en meer trainingen voor een paar weken,  dus sorry vriendinnen, kids, familie en facebookers maar ik ben veel onderweg :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten